Aanvraag evenementen vanuit welke commissie wordt deze aanvraag ingediend?* Bestuur Onderwijscommissie Activiteitencommissie Uitvaartcommissie Vrouwencommissie Naam aanvrager* Voornaam Achternaam Telefoonnummer*E-mailadres Datum evenement* DD dash MM dash JJJJ Datum evenement dient minimaal 3 weken na de aanvraagdatum te liggen.Wordt er gebruik gemaakt van catering?* Ja Nee Aantal mannelijke bezoekers op locatie*Aantal vrouwelijke bezoekers op locatie*Toelichting doelgroep en benodigde cateringWorden ruimtes gebruikt in de moskee?* Ja Nee Welke ruimte wordt gebruikt?* Gebedsruimte mannen Gebedsruimte vrouwen Kantine Hal begane grond Ontmoetingsruimte 1e verdieping Klassen 1e verdieping Klassen 2e verdieping Hal 2e verdieping Volledige 2e verdieping Toelichting benodigde ruimtesIs handhaving/toezicht op locatie nodig?* Ja Nee Benodigde handhaving* Parkeerplaats Inchecken bezoekers Begeleiden bezoekers BHV Overige handhaving Toelichting handhavingWordt gebruik gemaakt van Audio/Video voorzieningen?* Ja Nee Wordt het evenement Live uitgezonden?* Ja Nee Toelichting Audio/Video/LivestreamWat zijn de begrote uitgaven*Is het budget voorzien in de commissiebegroting?* Ja Nee Niet van toepassing Upload concept draaiboek en begroting* Sleep bestanden hierheen of Selecteer bestanden Max. bestandsgrootte: 256 MB. Overige opmerkingen Δ